Zef Hemel, ruimtelijk planner en hoogleraar Planologie aan de Universiteit van Amsterdam, spreekt op maandag 6 juni as op het Nationaal Congres Citymarketing. Hemel zal tijdens het NCC laten zien hoe men op een strategische, sociale en duurzame manier met evenementen en citymarketing stadsontwikkeling kunt bedrijven.

#NCC16 goes Arnhem
Het veelbesproken nieuwe station Arnhem Centraal, het Cultuurcluster, Nederland’s grootste vestiging van Topshelf in het voormalige V&D pand en het modekwartier in de hoofdstad van Gelderland. In Arnhem slaan gemeente, projectontwikkelaars, winkeliers, horecaondernemers en citymarketing de handen ineen om de binnenstad bruisend te houden. #NCC16 ontrafelt en analyseert de Arnhemse aanpak. Met stadssafari’s in de ochtend waarin we onder leiding van cityhosts de Arnhemse binnenstad intrekken. In een Q&A met #NCC16-presentator Raymond Reesink wordt burgemeester Herman Kaiser aan de tand gevoeld over de Arnhemse aanpak. En – voor wie nog meer wil weten – geven Jurriaan de Mol, directeur van “Visit Veluwe” en horeca- ondernemer Robert Wittenberg (Dudok, Vicini) de ins en outs van de strategie om meer bezoekers naar de binnenstad te trekken.

Merk-waardige stad en Influencer marketing
Als je als stad, streek, regio of land het onderscheid wilt maken is denken vanuit je brand een must. Dit is de boodschap van keynote spreker Rik Riezebos. Maar hoe zet je nu precies je stad als merk op de kaart? En wat is de typische dynamiek van een citybrand dat een regulier merk niet heeft? Riezebos legt het allemaal haarfijn uit op #NCC16! Wat maakt iemand een influencer marketeer en wat kan citymarketing ermee? Isabel Mosk legt in een van de parallelsessies uit waarom influencer marketingorganisaties de uitgevers van de toekomst zijn. Naast de sessie van Mosk, de keynotes van Hemel en Riezebos en het kijkje in de Arnhemse keuken, biedt #NCC16 nog meer sessies en volop tijd en ruimte om samen met collega’s kennis en ervaring uit te wisselen.

 

Categories: Uncategorized